Koszyk jest pusty

Regulamin Sklepu Internetowego

Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego Rowery elektryczne OSIKA, a także określa sposób świadczenia bezpłatnych usług drogą elektroniczną oraz politykę reklamacji i zwrotów.
  2. Dokonanie zakupu w Sklepie Internetowym Rowery elektryczne OSIKA równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu oraz stosownych przepisów prawa.
  3. Oferta Sklepu obejmuje m.in. rowery elektryczne, hulajnogi elektryczne, części i akcesoria oraz inne towary prezentowane na stronach Sklepu. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych produktów, ich cen oraz ewentualnych dodatkowych usług dostępne są na stronie internetowej Sklepu.

Definicje

  1. Dni robocze: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Klient: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów lub korzystająca z usług Sklepu.
  3. Konsument: klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Umowa sprzedaży: umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  5. Sprzedawca: Piotr Osika Serwis Komputerowy PCLAP-ALERT, Rowery Elektryczne Osika – Sklep & Serwis ul. Targowa 2i, 32-005 Niepołomice NIP: PL6831773363, REGON: 122401180 prowadzący Sklep Internetowy Rowery elektryczne OSIKA.
  6. Towar: produkty oferowane w Sklepie, w tym rowery elektryczne, hulajnogi elektryczne, części zamienne oraz akcesoria.
  7. Konto Klienta: indywidualny profil założony przez Klienta po rejestracji w Sklepie, umożliwiający m.in. przegląd historii zamówień oraz edycję danych.
  8. Trwały nośnik: środek umożliwiający przechowywanie informacji w sposób pozwalający na dostęp do nich w przyszłości przez okres odpowiedni dla celu, w jakim informacje zostały przekazane.

Własność Intelektualna i Techniczne Warunki Korzystania

  1. Prawa własności intelektualnej do treści zawartych w Sklepie należą do Sprzedawcy lub podmiotów trzecich udzielających licencji. Ich wykorzystanie możliwe jest wyłącznie zgodnie z niniejszym regulaminem i obowiązującym prawem.
  2. Sklep jest dostępny przy użyciu popularnych przeglądarek internetowych. Wymagane jest aktywne połączenie z Internetem oraz obsługa plików „cookies”. Wyłączenie plików cookies może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności.
  3. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od dostarczania treści bezprawnych i korzystania z funkcji Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

Rejestracja i Składanie Zamówień

  1. Założenie Konta Klienta (Rejestracja) w Sklepie jest bezpłatne i dobrowolne. Nie jest konieczne do złożenia zamówienia, aczkolwiek umożliwia dostęp do dodatkowych funkcji.
  2. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, poczty elektronicznej lub telefonicznie (o ile taka opcja została udostępniona).
  3. W trakcie składania zamówienia Klient otrzymuje informacje o całkowitych kosztach, w tym cenie Towaru, kosztach dostawy oraz ewentualnych opłatach dodatkowych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia Umowy sprzedaży.
  4. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca potwierdzi jego przyjęcie drogą elektroniczną. W momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.

Płatności i Dostawa

  1. Ceny prezentowane w Sklepie podawane są w kwotach brutto. Koszty dostawy oraz inne opłaty podawane są przy składaniu zamówienia.
  2. Dostępne formy płatności to m.in.: przelew bankowy, płatności elektroniczne, płatność kartą, gotówką przy odbiorze osobistym (jeżeli taka opcja została udostępniona), raty.
  3. Klient powinien uregulować płatność w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, jeśli wybrana metoda płatności tego wymaga.
  4. Sprzedawca realizuje dostawy na terytorium Polski (PL), a orientacyjny czas dostawy podawany jest na stronie Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary wolne od wad.
  5. Maksymalny czas realizacji wysyłki do 2 dni roboczych.
  6. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem, Dostawca podejmie próbę ponownego dostarczenia lub pozostawi awizo.

Gwarancja i Rękojmia

  1. Produkty dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta, zgodnie z dołączonymi dokumentami, zwykle od 12 do 36 miesięcy, w zależności od rodzaju Towaru.
  2. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych i nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania, wypadków, braku konserwacji czy naturalnego zużycia.
  3. Niezależnie od gwarancji, Konsumenci korzystają z uprawnień wynikających z rękojmi. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towaru ujawnione w ustawowym okresie.
  4. W ramach rękojmi lub gwarancji, Klient może żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub – w określonych przypadkach – odstąpić od umowy.
  5. Procedura zgłoszenia reklamacji obejmuje kontakt ze Sprzedawcą lub autoryzowanym serwisem. Należy dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Serwis i Autoryzowane Naprawy

  1. Sklep Rowery elektrycznie OSIKA świadczy profesjonalne usługi serwisowe dla zakupionych produktów.
  2. Jako autoryzowany punkt serwisowy wybranych marek (np. Bosch, Brose, Bafang, Motus, Ruptor, Kukirin) Sprzedawca zapewnia fachową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.
  3. W przypadku uznanej reklamacji koszty napraw i wymian ponosi Sprzedawca, o ile usterka wynika z wady fabrycznej produktu.

Prawo Odstąpienia od Umowy (Zwroty)

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania Towaru bez podania przyczyny, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Warunkiem skutecznego odstąpienia jest złożenie oświadczenia przed upływem terminu oraz odesłanie Towaru w stanie nienaruszonym, z kompletnym wyposażeniem.
  3. Zwrot wpłaconych kwot, w tym kosztów dostawy (do wysokości najtańszej standardowej opcji), następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
  4. Koszty odesłania Towaru ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca przewidział inaczej.

Dane Osobowe i Bezpieczeństwo

  1. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (np. RODO). Szczegółowe informacje zawarte są w Polityce Prywatności oraz RODO dostępnej na stronie Sklepu.
  2. Sprzedawca podejmuje niezbędne środki techniczne, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność transakcji oraz danych przekazywanych przez Klientów.

Usługi Nieodpłatne

  1. Sprzedawca może świadczyć usługi nieodpłatne drogą elektroniczną, takie jak prowadzenie Konta Klienta czy wysyłka Newslettera.
  2. Klient może w każdej chwili zrezygnować z tych usług, np. poprzez usunięcie Konta lub wypisanie się z listy mailingowej.

Zmiany Regulaminu i Postanowienia Końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa lub zakresu świadczonych usług.
  2. O zmianach regulaminu Klient zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Umowy zawarte przed zmianą regulaminu realizowane są na dotychczasowych zasadach
  3. Wszelkie spory pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia – przez właściwy sąd powszechny.
Koszyk na zakupy